ecege357971 Merhabalar, Benim bebeğim 5 haftalık nerdeyse kırkımız çıkıcak göğsümde şişlik var ve ağrı yapıyor ateş te yapıyor bazı günler. Sanırım tıkanıklık oluştu sizin başınıza geldi mi neler yaptınız henüz Dr a gitmedim randevu 1 hafta sonra. Teşekkürler.
Ayseldemir ecege357971 abla korkma mastit olmuşsundur.sik sık sıcak suyun altında düş al sıcak suda ovala gouslerini.gecicek stressə yapma
bal203 ecege357971 elinizle sagin göğsünuzu bendede aynisi olmuştu doktor sag dedi gercekren 2 3 gyn sagdim gogsum rahatladi
ecege357971 Berilsmom13 bizim aile hekimliği de Allahlık 1 2 hafta sonraya sıra veriyor sanki aile hekimliğine gidecek hastalar bu sürede kendi kendine iyileşmeyecek gibi 🤦🏻♀️
aysu2023 kardeshim merhaba benimde oyle oldu bende yeni doghum yapmishdim shimdi sana soylediklerimi yaparsan inan bana gececek cok zor bir durum yashadim bende..ilk once sut saghan varmi sende? Ben sicak dusha giriyodum yikandikdan sonra dura bildigighim kada sicak suyun altinda durdum hangi memem tikaliysa o tarafda aksin su onden ve arkadan …sonra daire cizermishcesine memei ovuyurdum sonra sut en cok nerde yigilmishsa o tarafi yukaridan ashagi sivazla bir kac kez .sonra her iki elini memenin uzerine koy bir ashida biri yukarida bir birine ters olacak yonde bur daha sonra kucuk kucuk barmaklarinla toplanan yerde masaj yap bu da dugumlerimin acilmasina yardimci oluyor en son meme ucunda siyah bolgede parmaklarin bir parmagin uste bir parmaghin alta bastir aghrisada bastir daha sonra yan taraflari boyle yaparak butun meme ucuna yap bu haraket meme ucunu uyariyor hatta sende sari sivida gele bilir bu iyiye isharetdir gelmeyede bilir boyle banyonu bitirdikden sonra egher cocuk iyi emiyorso cikar cikmaz emizdir bebegini ve daha sonra pompayla geri kalan sutu boshalt ..bir kach gun davamli yap gececek inshAllah benimkide shishib kizarmishdi dokunamiyordum ama shukurler olsun hecdi shimdi ne zaman toplansa boyle yapiyorum hemencecik geçiyor Yaparsan eğer sonra bana geri dönüş yapsan sevinirim
ecege357971 aysu2023 teşekkürler anlattıklarınız için inşallah geçer göğüs pompam var emzirip ardından sağıyorum 2 gecedir ama göğüsümün içinde şişlik gitmedi hala yarın bidaha sıcak su tutup deniyim sağ olun bugün o içe doğru bastırma masajını da yaptım ama bişey gelmedi malesef
Aysenur_kacar Aysenur_kacar bol duşa gir ov çocuğu ters emzir birde düzenli sağım yap atlatirsin aynısını yaşadım
Aysenur_kacar ecege357971 operasyon falan boş valla sabırlı olmak lazım benim geçti bol bol emzir vakit oldukça sağ geçer bence operasyona falan girme derim 🤷♀️
Anlamadimkartanesi Geçmiş olsun ben de kısa zaman önce ağır şekilde yaşadım bu durumu. Giderek azalıyor ama başta yanlış yaptığım için çok çektim. Yapıp rahatladığım işlemleri anlatayım kafan karışmasın. Önce sıcak bir havlu koyup memeyi ısıttım sonra elimle pıt pıt masaj yaptım pompa ile 5 10 dk sağdım ilk tazyikli kısmı attım tazyik azaldı. Sonra bebeğimi emzirdim. Emzirme işlemi bittikten sonra sıcak değil soğuk kompres yaptım çünkü sıcak kompres süt kanallarını gevşetip genişletiyormuş. Genişleyen kanallar da süt doluyor ihtiyaç var diye düşünüp. Bizim istediğimiz sütün üretimini dengelemek. O yüzden soğuk kompres yapıp genişleyen damarları büzüştürmek gerek. Tabiki dayanılmaz olduğu için ateşim yükseldiğinde mecburen antibiyotik kullandım 3 gün ama bu yöntemden sonra hiç öyle çok fena olmadım. Bazen sabah uyanıyorum göğsüm ağrıyo taş gibi. Hemen önce bir miktar sağıp sonra emziriyorum geçiyor çük şükür.