Kızlar merhaba bebeğim 20 günlük özellikle geceleri ağlıyor emmek istiyor emziriyorum bırakınca yine ağlıyor doktorumuz gelişiminin normal olduğunu söyledi sütün yetiyor dedi ama ben bu duruma bir çözüm bulamadım aranızda bunu yaşayan var mı? Gaz giderici damla kullanıyoruz fakat gaz sıkışmalarımız devam ediyor lütfen deneyimlerlerinizi paylaşır mısınız