Hayırlı geceler arkadaşlar benim 2 çocuğum var biri 3 biri 1 yaşında ve gece 12 den asagi uyutamiyirum ikisi de birbirini etkiliyor ve uyutmam saatleri alıyor herhangi TV telefon da açmıyoruz evde ama uyumuyorlar daha önceden tek cocukken oturtmustum bı düzen ama 2 çocukla olmuyor yapamıyorum ve çok yoruluyorum bana bir akıl verin nasıl bir yöntem izlemeliyim