hazalrojhat Kızlar kızım 4 aylık vücudu çok kuru egzema ya da benziyor otoderm de olabilir çok kuru yani. Bu durumda olan var mı ne kullanıyorsunuz bebeğinize nasıl nemlendiriyorsunuz
ssunacicek hazalrojhat bepantolün kremi çok iyi benm oğlumda 7. Aydna sonra başladı yanakarında aşırı kzıaryodu kuruydu eczanedne verdiler 15 dakikada kızarıklıgı aldı günde bi kere dürüyorum geçti bile ablamın bebeğinde vardı şampuanını değiştidik kar gibi bembeyaz smdi naşşallah 😊
Slm-sg hazalrojhat kızım atopik cilt. Bize doktorumuz aveeno önermişti. Hem kremini hemde duş jelini kullanıyoruz. Memnunum ben.
zeyzey001 Aynı aydayız ve bizim ki de egzama vardı doktor 2 krem verdi kızarıklığı kuruluğu gitti. Hametanve locoderm
Nurun ssunacicek bepantol boykot listesinde. Elimde olan ürünleri bile bebeğime kullanmaya kıyamıyorum…
ssunacicek Nurun anaa bilmyodum bak ama 3 kere sürdüm bitti zaten yuzu tamamn geçti şimdi neyse Allahtan erkenden geçti bilmyodum valla
nslhnustnl hazalrojhat 4 aylıkken benim kızımında cildi kızarık ve nokta noktaydı doktora sordum çok kuru cildi dedi sebamedin kremlerinden aldım iyi geldi he bide emziriyorum ve domates yediğim zamanlarda olduğunu farkettim ve domates yemeyi kestim artık olmuyor emziriyorsanız yediklerinize dikkat edin derim
hazalrojhat shibalba bı onları denemedim onlarida alacam insllh faydasi olur 3 senedir cebelesiyoruz oğlumda çok ilerlemiş kanıyor artık kızım 4 aylık onda da çıktı