humeysakaran Merhaba bebeğim 4 buçuk aylık ama yiyeceklere aşırı ilgili. Biz yerken ağzını aciyor masaya uzanmaya çalışıyor falan. Doğum kilosunun 2 katını geçti şuan 8 kilo destekld oturuyor kafasını dik tutuyor. Bugün tadıma başladık. Bu dönemde geçen var mi sorun yaşar miyiz ?
MerveSara humeysakaran Doktorumuzun önerisiyle beş aylık başladık biz ,başta iki üç çay kaşığı derken üç hafta oldu ,iki öğün bir orta boy kase götürüyor valla 😂🥰
Ballilokmam11 humeysakaran doktorunuz onay verdi mi acaba öncelik doktor onayı bana göre erken ben 6 aylik başladım 6 ay bitmek üzere hala tadim yapiyoruz
Onemother1 humeysakaran kabız olabilir henüz bağırsakşarı tam gelişmediği için doğal hakiki zeytinyağı katabilirsiniz verdiğiniz yiyeceklere az miktarda
3kedili2bebekli humeysakaran doktorunuzun görmesi lazim görüş bildirmesi lazım 4 ay daha çok küçük aynı şekilde masaya taş toprak koyun bebeginiz ona da ilgi gösterecek o şekilde değerlendirmeyin yani konuyu
Ftre Evet bende bu dönemde geçtim benim bebeğimde aynı anlattığınız kriterlere sahipti . Çok şükür hiçbir sıkıntı olmadı şuan 6 aylık seve seve yiyor bir ay önden gidiyoruz gibi yani 🥰
humeysakaran MerveSara doktorumuz raporli oldugu için gorusemiyoruz, o yuzden tereddutte kaldım 🥺 afiyetle büyüsün insallah🙏
humeysakaran Ballilokmam11 takip eden doktorumuz 1 aylık raporlu maalesef daha gelmesine 20 gün var 🥺
fatma___ Bende 4.5ta başladım sorun yaşamadım her şeyden tattırdım ama azar azar.. Yani her şey derken tabiki ayına göre bebeklerin yiyebileceği şeyler kış sebze ve meyveleri yoğurt yumurta. Tuz şeker bal süt baharat VS yasak yanlış anlaşılmasın..
humeysakaran 3kedili2bebekli bayağı bı doktorun yazsisini okudum ek gıdaya hazır oldugunu gösteren isaretlerin hepsi var. Kendi doktorumuz da her kontrolunde çok önde gidiyor diyor hep bir de 42 haftalık doğdu o yuzdne gelişimi çok iyi tabi bagirsaklarini bilemeyecegim o yüzden tedirginim
mrsfly humeysakaran benim bebeğim de aynı anlattığınız gibi 4,5 aylık besin alerjisi olduğu için doktor ek gıdaya erken başlatacağını söylemişti yarın randevumuz var bakalım ama ben biraz korkuyorum açıkçası
mceylan1 humeysakaran benim bebegimde böyleydi 4 aylıkken yoğurt ile başlamıştım cok şükür bir sorun olmadı
Gzide32 humeysakaran bağırsak dengesi için erken değil mi kabızlık yaşarsınız ya da çok erken verilen besinler alerjik etki göstermez mi