ayyynii Selam kızlar Kızlar ben eşimden gizli 2 senedir 3 aylık iğne vurduruyorum bu igneler e nabızda kayıt alınmış enabızımda gözüküyor eşim beni cocuk olmuyor diye doktora götürürse. Kadın doğum doktoru e nabızımı görürmü iğne yaptırdıgımı görebilirmi
MinikPandam_ ayyynii bakmazsa görmez ama her ihtimale karşı muayeneye tek girmeye çalış kadın doğum sonuçta
Deletedmom104 ayyynii Tahlil falan yapılırsa genelde hastanenin sisteminden bakılıyor sonuçlara e nabıza girmeden yani
Elmsnghn ayyynii neden gizliyorsunuz. İstemedignizi söyleyin. Bakacak sizsiniz bebeği taşıyacakta. İki kişi anlaşmadan tek tarafın isteğiyle olur mu öyle sey.
findiginannesi_ ayyynii E nabızdan hekim girişini gizleyebilirsiniz ayarlar kısmını kurcala canım biraz
sevdazekiidriskagan ayyynii iğneyi nerde yaptiriyorsunuz. E nabizdsn sizin verilerinizi göremez ama aynı hastanede başka doktora gittiyseniz orda görür şu zaman şu Dr gelmiş diye
MnkKrtl ayyynii tahlil sonuçlarını ilaçları falan hangi doktor görebilsin diye seçmeye bölüm vardı bi ara hala varmı bakmadım ama bi bakın varsa ordan gizleyin isterseniz
Sevval2301 ayyynii ya birşey sorcam eşinden gizli nasıl buna cesaret edebiliyorsun hani onun hakkı da var evliliginizde ya kınamak yada yargılamak istemiyorum sadece merak
gulapikk ayyynii sanki e nabızda diğer doktorların görmesini kapat butonu vardı diye hatırlıyorum bir bak istersen