Sağlık ocaginda boy ölçüm tablosu var persentil diyorlar küçük orta ve büyük degerler var bu degerleri normal kabul ediyorlar orada degerler tablosuna bakarak mesela degerleri yuksekde yasitlatima gore bu olabilir yuksek persentil degerinde diyor hemsiremiz degerj dusukse en dusuk persentil degerinde yibe normal kabul ediliyor anlatabildim mi bilemiyorum