inci86 Doğum yapalı 2 buçuk ay oldu.Doktora muayeneye gitmedim.Sizce sorun olur mu yaa dikişlerim çoktan düştü.Normal yapmıştım bu arada.Tekrar gitmeye gerek var mı sizce.Bebeğim on günlükken gitmiştim sadece dikişlere bakmıştı o kadar.
seda2452 Ben de geçen hafta 3 aylıkken gittim rahim içinde bişe kalmış mı diye baktılar ve uumurta rezervimin düşük ollduğunu öğrendim bence gidin bi kontrol etsinler ihmal etmeyin