Biz suan 6 bucuk ayligiz 9. Ayda kızamık aşısı yapılıyomus saglik ocagindaki hemsire yaptircaksan eger ogüne kadar yumurta beyazi yedirmen gerekiyo dedi 1 yas oncesi verilmiyo diye biliyorum neden yumurta beyazi vermem gerekiyo alerjisi varsa yapilmiyormu kizamik aşısı