Ssevey doktorumuz soylemıstı bızede bır numara buyuk alın dıye hem pısık ıcın hem erkek cocugu fazla sıkmasın demıstı bız 3 numara kullandık ama bu sızın bebegınızın kılosuna baglı bızımkı o zamanlar 7 kıloydu bız 3 kullandık sızdırmıyordu memnunduk ama dedıgım gıbı bebegın kılosuyla ılgılı