Kizlar merhaba üstten gördüğünüz yazı gibi anlatayım bebeğim doğduğundan beri gazlı bı bebekti ve 10 gün kyvez durumumuz vardı enfeksiyondan dolayı 28 günlükken malesef kuveze girdi o zamana kadar herşey normal uyuyordu hastaneden bı çıktı bambaşka bebek asla uykuyu sevmiyor direniyor düzelir felan derken yapmadığım şey kalmadı bu aya geldik üç ay önce sütten kesmek durumunda kaldım kansızlık vardı doktor kesmemi söyledi kestik öyle böyle üzülerek çok zor zamanlar geçirdim bende oğlumda çünkü çok tramva oldu çok hırçın sınırlı sürekli aglamakli zaten sabaha kadar göğüste uyumak isteyen biri vardı gözü kapalı ama sürekli meme emiyordu neyse kestim öyle böyle şimdide uyumak istiyor ama yarım saatte bir su içip geri yatiyor biberonla o suyu sabaha kadar bitiriyor ağzında emzik alsam direk uyanıyor sabahq kadar suyla imtihan oluyorum diyebilirim bu emzik ve suyu nasıl kesebilirim çok zorlanıyorum artık ev işini bı kenara bıraktım bünye olarakta çok çöktüm zayıfladım kimseden destek alamıyorum aileme arada gidiyorum yada geliyorlar herzaman olmuyor bu alışkanlıkları kolay kesebilen varmı sütten kestik su çıktı şimdide bu arada biberonla mama da içmiyor mamayı asla sevmedi sadece su içiyor