ss2022 daha cuma günü doktora rutin kontroller için gttim ve bıngıldak kapanmadı deyince doktor elle muayene etti şükür bi sıkıntı yok ama kontrol şart dedi d 3 vitamini de kullanıyorum sadece muayane ettirin insanın uykuları kaçıyor Allah ım korusun