minikkkbebegiimm Ne yaptıysak doktorumuzla kilo almıyor emmiyor ek gıdayı red ediyor evolvia kullanıyoruz ama 1 ayda 10 geam bile almamış
Zelnuray minikkkbebegiimm evolviayanın ben iyi bir mama olduğunu düşünmüyorum canım aptamil veya hip dene derim
Defnem_ minikkkbebegiimm canım raporla alınan mama var benim bebeğimde az kilo alıyo doktoruna bi sor sana rapor yazsın o mamadan al bir nebze faydasını gördüm ben
Zeynep16166 Evet bebelac gold kullanıyordum cok güzel kilo aldı simdi sma ya geçtik 1aydır bakalım kilo aldırdımı bir kaç gün sonra belli olacak
Helen minikkkbebegiimm ben similac kullanıyorm her ay 1 kilo aldı hatta 4. Ayında 2 kilo almıştı. 8 aylık oldu hala her ay 1 kilo alıyo😂😂
mnetsrn34 Elif33 Çok fazla kilo da ilerisi için sıkıntı, çok artan yağ hücreleri yaş ilerleyince de sorun yaratırmış
Helen minikkkbebegiimm şuan ek gıda da alıyor tabi 120 cc mama veriyorum ama ben emziriyorum da ayrıca.2,5 saatte bir veriyorm bazı öğünlerde mama yerine ek gıda veriyorm. Ama ağırlıklı mama tabi.