Sonsuz18 drospera diye bi ilaç yazdı bana dr aman Allahım 5 gün kullandım ama hala kendime gelemedim inanılmaz sinir yaptı içimde hep bi sıkıntı var çocuğumun her zmn yaptığı yaramazlıklara tahammül edemez oldum sadece dışarı çıktığımda açık hava biraz iyi geliyor eve gelince aynı sıkıntı gene başlıyor. Bıraktım ilacı bugün inşallah bian önce düzelirim çok fena yaptı beni çocuğumu doğru düzgün sevemedim bile kaç gündür :(