anonimmmm Bebeğim 13 günlük süt sağdığım zaman meme reddi olmaması için biberon yerine ne ile verebilirim. Sizin uyguladığıniz yöntemler neler
dorukbebekom anonimmmm tecrübe ile sabit ne denersenz deneyin bazen önüne gecemzsnz her bebek farklı Doktor’un tüm önerin işini dinlesende olmuyır bazn…
esraaad anonimmmm şırıngayla ilerledik bi süre sonra zor olduğu için biberona geçtik ama meme reddi yaşamadık hem meme hem biberon ilerliyoruz🙃
lilasmomy Enjektörle 15 güne kadar geldik ama zor olduğundan artık biberonla veriyoruz ama önce beni emiyor sonra mama veriyoruz umarım meme reddi olmaz
Bebislerhakkinda anonimmmm trendyolda bi Biberon var meme reddi yapmıyor kore markası biraz pahalı ama 5ay olcaz hala hergun onu kullanıyorum kaşıkla felan ugrasilcak dert değil bnce
mervekaran04 anonimmmm ben de enjektörle veriyorum ama zor oluyor bebeğim 9 günlük şimdiden daha kolik bir bebek olduğu daha zor oluyor o yüzden ilk meme veriyorum sonra biberon inşallah bir şey olmaz
mbctnnn anonimmmm Kasık ver silikon ben demir bile kullandım kaşığı ama çok dikkatli olman gerekiyor birde şırınga sakın. Verme biberon daha çok erken alışır hemen reddeder memeni