Misssssss 8 aylık 1-2 aydır yarım saatte bir uyanıp ağlıyor ben kafayı yemek üzereyim artık anlamıyorum aç değil su veriyorum tekrar uyutuyorum tekrar uyanıp ağlıyor çok yoruldum artık
Bal38 Misssssss 19 aylık olacak nerdeyse hala öyle uyuyor yarım saat 1 saatte emmeye kalkıyor kısır döngü içindeyiz
deski 8.ay bizimde öyle bir dönemimiz oldu sanırım bir atak dönemi var o ayda 9.aya girdik şimdi biraz daha iyi ama bizimki en fazla 2 saat uyuyor iyi dediğimde o 😂
Edaltundag Bal38 emerek uyuyan bebekler genelde böyle oluyormuş galiba🤔 sütten kesmeyi ne zaman düşünüyorsunuz? Ya da gece beslenmesini kesenler oluyor nasıl tam bilmiyorum ama bir araştırabilirsiniz gece beslenmesine ihtiyacı kalmamış alışkanlık yapmış galiba 🥲
Bal38 Edaltundag aslında sütten kesmenin zamanı doktor bile askere gitmesini bekliyorsun dedi ama kıyamıyorum memeye çok düşkün çok ağlar o zamanda dayanamada veririm tekrar diye korkuyorum
gizemhnr Misssssss benimki de 7 aylıkken başladı suan 13 aylık hala aynı. İnan her gün ağlıyorum sinirimden
Misssssss Diretmiyorum artık alıyorum oyuncaklarını oturuyor öyle kendi uykusuzluktan bayılana kadar çünkü uyutmaya çalıştıkça ıkınıyor sinirden gece 2-3 ne zaman uyursa artık napabilirim uyutmaya çalışmak ölüm gibi