Malesef benim ikizlerimde aynı 🤦🏼♀️ 8 bucuk aylıklar ana 1 aydır bu şekilde habire dönüyolar secde eder gibi hal olıyolar beşikte o kadar uca yaklaşıyolar ki boyunları kırılcam diye korkuyorum artık uyanmaları da cabası 💆🏻♀️ artık onları düzeltmekten helak oldum bu nasıl yatma şekli nasıl düzelecek bilmiyorum