Bebegımı bu ay memeden kescem biraz zor olsada doğduğundan betı bıberon falan tutmadı süt içen bı çocukta değil 22aylık meyvelı yapıp veriyorum onuda ıcmıyor küçük çay bardağı ıcse yeterlı uyurken diye düşünüyorum yoksa hiç vermemelımıyım hıc bılgim yok bu konuda