Merhaba ;
Aylarca sabahlara kadar ağlamış biri olarak yazıyorum . Yemenize içmenize dikkat edin öncelikle , kesinlikle kabız olmayın . Bir sürü krem denedim ama kadın doğum doktorum Rectoderm krem yazdı ve aylar sonra rahatladım . Keşke en baştan elli tane krem alacağıma onu kullansaydım . Ben sülük bile koydurdum hacamata giderek düşünün o kadar acı çekiyordum . Emziren anne olarak bebeğimi emzirmeye takatim yoktu ağrıdan .