İyi geceler anneler nasilsiniz.kimler burada.cocuklariniz nasıl.?
Oğlum dün yeni yaşına girdi 4olduk gün gecikce daha büyüyor öğreniyor dil oladak açılıyor açık konusamasa da şükür dedim ergoterapi devam ediyoruz ve anaokul için .Anneler bahçelievler de oturuyorum İstanbul il olarak buraya yakın olan olur oturan varsa uygun belediye cafe alanlı oyun 3.4yas çocukları alan yerler varmı bildiğiniz?tek çocuk olunca evde zor geciyo .Anneler tek çocukla siz ne yapıyorsunuz nasıl uğraş buluyosunz😊💕