churchil Ramsamsam her şeyin fazlası zarar bence yavaş yavaş süreyi kısaltarak azaltmaya bakın. Ben de bi ara beyaz gürültüyle uyutuyodum kızımı en son seste bide resmen beynimizi oyuyodu. Sürekli farklı farklı ninniler açmaya başladım sesini kıstım süre ayarladım öyle öyle bıraktım
Kaderuzbas Ramsamsam 2 buçuk aylık benimki ama ben ilk çocuğumda da pis pisla uyutuyodum şimdi 4 yaşında maşallahı var konuşması falan gayet iyi yani
Ozlem35erdemir Hiç bir sıkıntı olmaz sadece çok kulağının yakınlarında tutmayın ama 1yaşına kadar bırakmanız gerekiyor
Meyveliburln Bizimde maalesef hep açık ama ben artık uyuduğu an en kısığa alıp bitiğinde tekrar başlatmıyorum galiba biraz alıştı ona gece beslenmesine kalktığında bitmiş oluyor o zamanda tekrar açmıyorum eğer dalamazsa mecbur tabi en kısıkta devam
kimbumadam Ramsamsam Belli bir zaman sonra ses olsun yeterkiye dönüyor Farklı müzikle denedin mi canım?
kimbumadam Ramsamsam bunda uyuyamayan bordo berelidir. Böyle uyku müziklerine geçtim önce Sonra derin uykuda kapattım hep Belli süre sonra desteksiz de uykuya geçebiliyorlar
aytas Ramsamsam gündüz hep açık daha uzun uyuyor gece uyuduktan sonra kapatıyorum 3 saatte bir emmeye kalkıyor tabi herzaman aynı değil😂