rodisko Kızlar uçağa bebek arabasını almaları için bebek arabasını illa kabin tipi mi olması gerekiyor üst kabine mi sokuyorlar yoksa normal bebek arabasını da alıyor da uçağın kenarına mı koyuyorlar ona göre kabin tipi alacağım?
Ssude rodisko İstediğinden alabilirsin kabin boyun sadece tekerlekleri daha küçük ama normal alırsan onda uçak altına verebiliyorsun
Qunqnir rodisko bizim bebek arabası kabin boy fakat yine de uçağın yolcu kısmına almadılar. Binerken aldı inerken verdiler. İçeri almamaları mağduriyet yaratmadı açıkçası zaten binip oturduk direkt koltuğa.
ereninannesi_ rodisko normal bebek arabasini da alıyorlar. Uçağa her binmemde check in de soruyorlar yanınıza mi alacaksınız teslim mi edeceksiniz diye THY ve kollarımda sorum cikarmiyorlar
rodisko Kabin boylar sanırım tutma kulpları çift yönlü olmuyor bende çift yönlüye alışkınım bebiş mutlaka görmem lazım o yüzden anlamadım ne yapsam kabine koymak daha sağlıklı geliyor kırılmaz diye düşünüyorum
rodisko Bende bir haftadır kabin boy arıyorum öyleyse istediğimi alayım. Fikirleriniz için çok teşekkür arkadaşlar 🤲🏻