saribez Kızlar ben bebeğimde süt ürünlerine karşı alerji var diye düşünüyordum doktara söyledik kandan bakıldı ve değer 10 çıkmış diyet yapıyoruz. 10 ciddi bir rakam mı? Bu testi yaptıran var mı? Nasıl bir yol izlediniz