Iyi geceler hanimlar 6 ay 22 gunluk kizim var ek gıdada tadimlari yapiyoruz henuz dışımız çıkmadı 1 tane çıkıyor gibi şimdilik ama olmayan dışı fircalamamiz gerekiyor mu anlamadım İnternet’e bir kaç yerde okudum ek gıdaya geçildiği için temizlenmesi gerekiyor diye sizler nasıl yaptınız acaba