Ben hamileliğimde 23 kilo aldım ve suan 4 buçuk aylık kızım 25 kilo verdim emzirirken öncelikle abur çubuk kek börek çörek yemedim Sağlıklı beslendim bol su içtim ekmek hiç yemedim birde kızım çok gazlı olunca sürekli kucakta hareket ettik hiç oturmuyorum denebilir onun gaz sancıları için aşağı yukarı salınım yaparken kendim içinde squat yaptım sürekli ayaktayken bile bacak karın hareketleri yaptım ve kilolar gitti