Zeynepklp 3 yıl koruması var ben memnunum eşim korunmaz çünkü sprailde bana olmuyor geri atıyor,iğnede yaramıyor haptanda tiksindim Bu yüzden çok memnunum…takılırken 0 acıdyı hiç hissetmiyorum 8 ay oldu …ben doğumlarımdan sonra 1 sene adet olmuyorum zaten normal oluyor bendede bu durum Adet sorununu bu yüzden bilmiyorum 3 yıl sonrada çıkatıracam koruması bitiyor