Elif33 Kızlar topak topak oldu 1 taneydi çoğaldı kimisi kesme uyku yapıor diyor kimiside sağa sola dönmekden olduğunu söylüyor
melasya Elif33 bi tane olmuştu oğlumda sizinki çok olmuş.tülenme diyolar bı duruma ben kesmiştim walla
Deren_Hatun Elif33 benim bebeğimde de oluyor ama bi kere sonra kesiyorum yine oluyor 😁 çok sağa sola dönüyor ondan oluyor
Masall_dyg Elif33 benim kizimdada olmustu iki uc tane bana kes dediler yatarken rahatsiz edebilirmis topak topak oldugundan dolayi bende kestim. Sonra olmadi bi daha
Aysegulisaa54 Elif33 giydiğin kıyafetlerde giysi tozu oluyorua onlar top oldu herelde birkere benım oğlumdada olmuştu
eda_uynk01 Elif33 benim kızımında böyle iki üç tane oldu galiba kustukları için bende kesmiştim banyoda
Arenn Elif33 benimkide oluyordu tarayıp açıyordum açılmazsa ucunu kesiyordum toz ve sürtünmekten oluyor sürekli kontrol et iyice dolaşmadan aç bence
Peren Elif33 benim kızımdada sağa sola dönmekten olurdu. Biran önce kesin derim başına batmasın yavrunuzun. Bende çok kestim attım.
ekinay Benim kuzumunda öyleydi banyo öncesi keserdik her banyoda çok kusardı ondan olurdu büyüdükçe geçti
pinarelif Benimde kizimdada olmuştu ben onları kestim başı kel kaldı Onlar sata durdukça canını acıtıyor onları kes bence
Umay55 Benm kızımda 3 aylık ve maşallah baya saçlı doğdu minnoşum arasıra bizde de oluo öyle ben kesiyorum uyku yapar ne demek onu anlamadım ben🤔
Merve Elif33 aa sizde çok olmuş bizde kücük kücük vardı. Komple saçını kazıttık çünkü çok fazla dökülüyordu ve arkası tülermişti dediğim gibi
Mirac_21032019 Elif33 cnm saclari daha cok ince telli oldugu icin hep sirt ustu yatincada topak oluyo keseceksin onlari
TugceArslan Elif33 Ben de hep kesiyordum. Kayınvalidem yunuşak bebek fırçasıyla açmayı gösterdi artık kesmiyorum