hnmk Merhabalar kızlar kizima sma 2 numara mama kullanıyorum şuan 7. Ci ayın içinde kızım.yalniz çok sık kalkıyor gclr acıkıyor bu sma iyi gclr mama deneyen varmi bu daha mı çok tok tutuyor acaba? Bilgisi olan varmi?