Cumartesi günü babamın 6. Ölüm yıl dönümü. Yakınımız da mescit var. Mescite bağlı medresinin öğrencileri Cuma günleri cuma saati oraya geliyolar. Bende babam adına bir şeyler yapmak istiyorum. Canım babam özellikle çocuklara yedirip içirmeyi çok severdi. Bende öncelikle çocuklara hitap edeceği için helvayı ikinci plana attım. Aklıma da minik cupcake ler dışında başka bişey gelmiyo. Hazır alsam pahalıya gelir diye düşündüğüm için öncelikle evde yapabileceğim şeyler için tavsiye verebilirseniz çok sevinirim ☺️