16 aylık kızım. Uyutması kabus. Yedirmesi kabus. Altını değiştirmek, banyo yaptırmak. Hepsi hepsi çok zor. Kucağımda durmaz, sarılmak isterim istemez. İlk 6 ay kolikti zaten. Sebebini bilmiyorduk. Bitmiş hissediyorum. Kendime kızıyorum orada çocuklar ölüyor değerini bil diyorum. Ama kalkamıyorum. Sabahtan öğlene kadar kolumu kaldırmaya halim yok. Sürekli hergün sırt ağrısı çekiyorum. Saçımda kaşıntı dermatit. Doktora gitmek bile istemiyorum. Böyle mi oluyor bebekler yoksa benimkinde mi var farklı birşey?