miray7676 Merhabalaar kızlar 2 yaşında kızım odasını ayırmak istiyorum , nasıl bi yatak almalıyım sizce , çocuk odası resim çekme şansınız var mı banada fikir olsun
oglumubeklerken miray7676 Biz böyle tercih ettik benim oğlum da 26 aylık 2 ay oldu yatağı alalı. Ölçülerini büyük tercih ettik 120×200 cm. Gerekli gecelerde bende yanında yatıyorum uyuturkende yanına yatiyorum zaten o yüzden geniş olması önemliydi, kullanım açısından da çok memnunuz
Yagmursaad Montessori yatak aldım 1 yaşındaki çocuğuma . Bıraz da genıs yaptırdım çok dönen çocuk olduğu için . Çok ta memnunum
miray7676 oglumubeklerken Çok güzel ve rahat görünüyor çok hoşuma gitti aslında , fiyatları nedir peki bu şekilde
oglumubeklerken miray7676 biz hepsi buradadan 3bin küsüre aldık ama sadece karyola şeklinde tabi. İç yatak fiyata dahil değil onu farklı bir yerden aldık