obal Kızlar lütfen cvp verin. Spiral takmakdan korkuyorum prezarvatif sadece iyi bir korunma yöntemi mi ? 2 bebeğim var gerçekden zor ve korkuyorum.
Aysegul___ obal Spiral güvenli bence bende 5 Şubat’ta taktim ama anestezi isteyin ben de sonradan öğrendim biraz canım yandı . Hormonlu spiral kullanıyorum
kder07 Gunes_kiz Spriala göre riskli bir yöntem neden korkuyorsunuz sprial dan ben de 10 yıl boyunca kaldı hiç. Bir sıkıntı yaşamadım
obal kder07 takmakdan ürküyorum. Birde adet kanamasını arttıran var zarar veren var tanıdığıklarımdan o yüzden.
kder07 obal Aslında çok kolay oldu bitti bir işlem söyledigim gibi 10 yıl boyunca kaldı belki de geçmiştir de ama her hangi bir sorun yaşamadım 2. dogumumu yaptım adet günüm gelince tekrsr gidip taktıracagım
Masalkizinannesi obal yani bilmiyorlar farketselerdi önlem alirlardi çünkü birinin 3. Diğerinin 2. Bebegi bu şekilde oldu.