mutlu_anne43_ benim oglum da zorlanıyordu sanki nefesini tutuyomus gibi kontrol edemiyodu doktor muayene etti normal dedi. Oyle durumlarda genellikle göğüs kafesine bakıyorlar bu nefes almalarin eğer göğüs cok ice dogru inerse sıkıntılı oluyomus sanirim. Siz yine bir doktora götürün uzmanın görmesi daha rahatlatir. Ben ilk 3 ay kafayi yicektim niye boyle nefes aliyor diye😅