Bende de 2.5 aylık bebe ve aynı uyumama sorunu var. Gözleri kızarıyor, kapanıyor, ağlamaktan yorgun düşüyor yine de uykuya dalamıyor. Gündüz 1 uyku yapıyor p da dediğiniz gibi yarım yamalak, gece de saatlerce kucağımda tutuyorum derin uykuya dalsın diye. Tecrübeli anneler yorum yaparsa ben de faydalanmak isterim.