herkese selam başlık biraz enteresan farkındayım bebeğim 2 aylık 1. Ay kontrolünde ve göz muayenesinde herşey normal çıktı ancak bebeğim sürekli etrafa bakıyor benimle hiç göz teması kurmuyor çıngırak oyuncağı var onu takip etmiyor yakın mesafeden sag sol yapıyorum ama. bakmıyor bu durum beni endiselendirdi doktora gitmeyi düşündüm ancak çevremde ki insanlar gereksiz evham yapıyorsun diyor bilemedim siz ne düşünüyorsunuz.