konusamiyorumyalnizcaforum Kızlar bırakıyoruz artık sadece gündüz ve gece uykusuna geçiş kaldı gece de kalkıyo ama vermiyorum gündüz 3 gibi akşam 22 gibi veriyorum ama bu süreçte göğsüm ağrıyo sızlıyo neler yaptınız ya tamamen bıraktırmaktan korkuyorum valla