Hanımefendı nasıl yaptı bılöıyorum ama bende oglumda kreste kendi gıdıp uyudugunu duyunca yapmaya karar verdım cunku evde meredeyse yarım saatten fazla sallıyordum yatmıyordu o gun yatagına koydum cıglık kıyamet yatmadı ıkıncı gun yere kalın bır yorgan koyup kenarlarına yastık koydum bende yanına uzandım sütünu ıctıkten sonra pıs pıs desı acarak pıspısladım sabır burda cok onemlı ben bırde uyku tulumuda gıydırıyorum kacamıyor bır yere uyku zamanıda gelınce otomatık gıdıyor 22 aylıktı şimdi daha cabuk uyuyor