rose123_ vicco tavsiye ederim kızımda 5 senedir kullanıyoruz ilknadimindan itibaren şimdi oğlumda da tercihim o olacak. Sadece çocuk ayakkabısi üretiyorlar ve ortapedik. Ben 5 yaşında kadar hep mağazadan deneyerek aldım sadece son iki ayakkabısını internetten aldım. Bebeklerin ayakları genelde etli olduğu için denenerek alınması en iyisi bence ama deneme şansım yok derseniz bebeğinizin ayağını ölçerek ürün tablosundan uygun numarasını bulabilirsiniz