gunes0312 İyi geceler kızlar bebeğim 2 aylık, gündüz derin uykuya nerdeyse hiç geçmiyor ama geceleri şükür 4 saat 3 saat uyuyor. Geçen hafta hep 1 2 de derin uykuya geçti dün 12de bugünde şimdiden başladım uyutmaya sizde durumlar nasıl
01012024 gunes0312 benim oğluş gündüz iyi yatıyor ama gece 2 3 e kadar uyumuyor mızmızlanıyor sürekli sonra uyuyor
Cansk gunes0312 3 aya kadar bebeklerde gece gündğz kavramı tam oturmuyor. Kızım 2.5 aydan sonrw geceleri uzun uyumaya basladı uzundan kastım 2 saatte bir uyanmayı bıraktı. Suan 10 aylık aksam 20.00 yada 20.30 da gece uykusuna geciyor. Gündüzde öglenden önce 45 dk öglenden sonra ki uykusunu 1.30 saat yapıyor ortalama. Sabahları 8.0 de uyanır
ahsennr gunes0312 çok normal canım bizim bile daha tam oturmadı 4 ay 21 günlük geceleri 9-11 arası uyuyor ama genelde 9 gibi falan 2 saate bir kalkıyor canım emmeye o zamanlar da geçiyor ilk zamanlar kucağımda uyuyordu şimdi uyumuyor özlüyor insan bol bol sarıl kucağında uyut🥰🥰
gunes0312 01012024 ah kıyamam bizde öyleydik şükür biraz erkene indi. Gündüz hiç uyumuyor ya daha doğrusu dalmıyor kucağımda uyuyor yatırınca max 15 dk🤦🏻♀️
01012024 gunes0312 benimkide gece aynısını yapıyor kucakta uyuyor bıraktığım an uyanık😂 günlerdir uyumuyorum resmen
gunes0312 Cansk yaa gündüz derin uyumayınca bende diyorum en azından gece uyuyor ama evdeyken gündüz hiç sağlıklı ve uzun uykusu yok🤦🏻♀️
gunes0312 ahsennr dimi bende kucağımda oldukça öpüyorum kokluyorum bugünler bidaha olmayacak ama bir yanım diyordu yanlış yaptığım biseu mi var demek hepsi zamanla düzene giriyor 🤍
Cansk gunes0312 cok normal 4.5 aydan aonra oturuyor uykuları suan daha cok kücük kucak istiyor anne kokusu istiyor kendini güvende hissettiginde daha rahat uyuyor mesela kucak koydugunda anda yatagına uyanır genelde bunlar 4.5 ayda rayına oturuyor
ahsennr gunes0312 gayet doğal süreçler sarılmak istemesi normal geçmeyecek gibi hissediyor etraf kucağına alıştırdın diyor ama alakası bile yok düşünsene kokuna hayran sensiz yapamıyor minicik kuzun en çok sana güveniyor ♥️ bende o ilk aylar banyo yapamıyordum çok sıkışmış hissediyordum ara ara ama bebeğime sarılınca umrumda olmuyordu annelik çok güzel bişey tadını çıkar 🥰