Bagajlarınızı verdikten sonra bebek arabası ile bekleyebilirsiniz. Bebek arabasını tam uçağa binerken alıp inerken de hemen merdivenlerin önünde size teslim ediyorlar. Mükemmel rahatlık hiç kaygılanmayın. Basınç bebişleri biraz rahatsız edebiliyor, emziriyorsanız bence emzirebilirsiniz yolculukta. Benim bebeğim giderken uyumuştu dönüşte çok ağlamıştı ama zaten bi saat yani öyle göz de korkacak bi şey yok (8-9 aylıktı) Havaalanında bebek bakım odaları vs her şey var zaten. Uçakta bebek için ekstra kemer veriyorlar onu da hostesler anlatıyor size detaylıca zaten zor bi şey de değil. İmkanım olsa her yere uçakla giderim valla. Güle güle gidin❤️