Fndkurdu biz 1.5 yaşında da bıraktırdık memeyi. Zaten çalışıyordum akşamdan akşama emiyordu ama düşkünlüğü vardı tabi . Ben iki göğsüm e de yara bandı yapıştırdım ve acıdığını hasta olmuşlar gel krem sürelim dedim . Ve o şekilde istemedi bıraktık . Hatta çevrem de bıraktırmak isteyen arkadaşlarıma da söylemiştim ki onların tam bi meme bağımlısıydı çocuklar onlar da bu yöntemle çok kolay bir şekilde bıraktırdılar :)