Bende kızım 10 aylıkken işe başladım 1 aydır çalışıyorum arkamdan ağlamaz ama görüntülü görüşme vs aradığımda sesimi duyduğu an aşırı üzülüyor ve istiyor oyun oynamayı çok seven bir çocuk o yüzden sanırım zahmet çekmiyorum ama ilk zamanlar bende senin gibi hissediyordum arkamda kalıyor ağlıyor mu gülüyor mu hep kafam oradaydı ve çalışamıyordum çalışan annenin işi çok zor Allah yardımcımız olsun inşallah