Elanin_annesi1 Pineapplemoms ben primemall içinde götürdüm o da yarım saat 150 idi o sorun değil ama oyun grupları pahalı saati 450₺ ve pazar günü kapalı suan aracım olmadığından zor oluyor ibrahimlide
ecanne Elanin_annesi1 Akkent kongre merkezinde avmlerdeki oyun alanından var ücretsiz canım, ben oğlumu kışın götürdüm hep . Asansörden 2.kata çıkıyorsun orda öğretmenlerde var ama sen ilgileniyosun cocugunla
ecanne Pineapplemoms her zaman var. Hafta içi anaokulu öğrencileri geliyor belli saatlerde kalabalık oluyor. 11 den sonra ya da 3 ten sonra sakin
Mnli Gonzalezz yok yeni değil ben ünide okurken bir kıza oyun ablalığı yapmıştım bakıcıdan farklı tüm gün değil özel dersten farklı ben öğretmen değilim