Merhaba kızlar. 6buçuk aylık oğluşumla ek gıda olayına girdik bir ay oldu. Başlarda emmesi gayet iyiydi aslında hala iyi ama sanki sütüm eskisi kadar verimli değil, ona uygun hazırladığım yemeklere daha çok ilgisi var. Uykusu sürekli bölünüyor emziriyorum uyuyor sonra tekrar tekrar uyanıyor. Gündüz uykusu çok kısaldı yarım saat demeden uyanıyor. 6.aya kadar sütüm iyiydi fakat son iki haftadır bana sütüm yetersiz, oğlumun huzursuzluğu yemeğe olan düşkünlüğü bu yüzdenmiş gibi geliyor. Normal midir bu napmak lazım?