yenianne01 sehpayacarpanserceparmak_ canım benim oğlumda hiç kabarcık yada beyazlaşma oluşmadı bir anda 3 gün süren 38 derece ateş oldu aşırı huzursuzlanma ve ağlama oldu sabah bir uyandık 2 tane patlatmış
elisa2705 sehpayacarpanserceparmak_ kaç aydır böle bizimki ya dua ediyorum artık biran önce çıksın diye🥲
sehpayacarpanserceparmak_ elisa2705 vallaha bizimde oyle hatta daha oncede post acmistim bugun biraz daha sisik gibi geldi sadece
Duyulurum sehpayacarpanserceparmak_ inşallah hayırlısıyla kolayca çıkar. Oğlumun da bir tane yeni çıktı ama ikincinin sancıları başladı :) bu böyle gidecek arada mola verir onda da başka derdi olur. Geceleri inliyor mu? Ya da uykuda ağlama falan var mı?
savas_043 sehpayacarpanserceparmak_ benim bebgin damaklarida boyle devamlı eli ağzında ve çok terliyor dis çıkarırken terleme oluyormu
Ambrossia sehpayacarpanserceparmak_ bizim 3 ay böyleydi sonunda patladı bi tane ama resmen sadece ucu çıktı aşırı yavaşmış bu diş süreci çok yıpratıyor çocupuda bizide 😢