Cnnckr Bugün muayene oldu kızım ve sol tip 1 kalça çıkığı teşhisi kondu. 2 aylık olana kadar çift bez yap dedi doktorumuz. Büyük ihtimalle geçer bezle dedi ama tabi ki evham yaptım. Bezle kalça çıkığını atlatan var mı? Düzelmeyi hızlandırmak icin yapılabilecek farklı seyler var mı? 😞
Elifcik Cnnckr canım bizim de sol da gerilik var sağ 60 sol 55 çift bez kullanıyoruz 10 gün sonra gidicez bakalım