459251
Büyüme atağıydı diş çıkarma sancısıydı gazdı durmuyo kucak istiyor yoruldum diye diye 10 ayımıza bir hafta kaldı yürüteçsiz ekransız geldik ..
Doktorlar önermiyor yürüteç ki bana görede gereksiz yer kaplama düşüncesinden mantıksız geliyor .
Birde bi bak bakalım evine yürüteç için yer varmı malûm artık evlerimiz küçük yer yok ..
Kaç aylık şuanda ?
Belki yürüme heveslisi olur erken başlar ayağa kalkmaya ozaman yürüme arkadaşıydı koltuğa tutunup kalkma hevesi derken yürüteç zaten istemiyorlar .
Bana göre gerek yok boşuna alma ..
Durmuyor yoruldum of diyerek çok oturdum ağladım halada ağlıyorum yapacak birşey yok öyle böyle büyüyecekler .