Hanımlar merhaba oğlumu bugün 1 yaş kontrolüne götürdüm herseyine baktı doktorumuz d vitamini bayağı yüksek ne kadar veriyodun çocuğa dedi ocean 3 damla kullanıyodum ve yaklaşık 1.5 aydır filan da vermiyorum normalde en üst sınır 100 müş oğlumun ki 112 aranızda böyle olan var mı nasıl düşecek bu değer