Çoklu besin alerjisi var bir buçuk aydır diyetteyim. Ama hâlâ büyük bir ağlama krizi meme biberon reddi bir aydır var ve ben artık pes ediyorum. Kollarım kopuyor bütün gün öyle bir ağlıyor ki içim içimi yiyor ben ne yapabilirim diye 🥲 alrjisi bağırsak tepkili olduğu için karnından hep ses çıkıyor galiba sancısı oluyor hiç durmuyor. Kendini döndürmeye çalışmıyor yüz üstü durmuyor birşeylere elini atmaya vs çalışmıyor ve zayıf bir bebek. Ne yapacağımi şaşırdım anneler sizin bebisler nasıllar neler yapıyorlar ne yapabilirim destekkkk 🥲