Karmom sağ olun. Bize ikisini de önerdi doktorumuz aynı gün yaptırdık. Ateş yapan bexero imiş. İlk gün abartısız sadece yarım saat uyudum bebeğin ateşi çok çıkıyordu kontrol amaçlı uyuyamadım zaten gece 4te uyandı ve uyumadı o da. Uyutuyordum uykusunda inliyordu. 6 saatte 1 ateş düşürücü veriyordum. İlk gün çok çok zordu. İkinci gün de ateş devam etti. 3. Gün ateş yoktu ama huzursuzdu. Sonrası geçti. 2. Doz 1 ay sonra şimdiden korkuyorum vallahi